DIY och senaste dagarna

Sköna sommardagar väntar framöver säger SMHI och det vill man ju så klart tro på! Hittills får man inte klaga och här hemma börjar vi komma in i semesterlunken. (Och det märks om inte annat här på bloggen också). Fast vi har inte legat på latsidan inte! Måndagen trängdes vi på Gekås/Ullared och på tisdagen på Liseberg med barnbarnet och familjen, onsdagen och torsdagen har vi varit hemma. Medan min man har lagt nytt tak på trädgårdsskjulet har jag bland annat fixat med sänggaveln och går nu allt som jag vill blir den nog klar idag för det är nätt och jämnt bara knapparna kvar. Där emellan njuter vi på altan och jag är så nöjd med hur vi fått det med matbord och loungedel och att vädret är med oss så vi får chans att riktigt boa in oss! Går du och fundera på en loungedel till altan kan jag tipsa om den här soffan som man "lätt" bygger själv. Snygg blandning kuddar, eller hur!
 
 
 
 
Bilder: Femina
 

Kommentarer
Postat av: Åse Balko

Åh så härligt det ser ut, tack för fint tips.

Välkommen att besöka min nya blogg mellan sänggavelbyggande och altanspysslande: http://åsebalko.se

Min bloggtorka är äntligen över, men istället för att fortsätta på Interiörguiden jag bestämde mig för att skapa en helt ny, lite personligare inredningsblogg :)

2013-07-20 @ 12:57:24
URL: http://xn--sebalko-dxa.se
Postat av: Anonym

Jätte snyggt!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram
Christina

2013-07-22 @ 01:25:25

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se