Altan igen

Jag njuter av varje dag med värme och en gnutta sol och alldeles särskilt njuter jag av att vara ute i trädgården just nu. Hela dagen idag har vi varit ute, min man och jag och rensat rabatter, planterat och fixat och just nu känner jag mig ganska mör, ska strax hoppa i säng och vila den gamle kroppen. Altanen börjar arta sig och jag har ju varit inne på en växtvägg bakom soffan men jag kom på att det faktiskt räcker med ett par väggamplar för att få nästan samma effekt. Tycker det gjorde mycket med murgrönan på väggen. Nu är det bara kuddar som saknas i soffan och jag köpte faktiskt hem de fina från PB Home/Casa Store men jag tyckte inte det blev som jag tänkt mig så dom ska jag lämna tillbaka igen. Jakten går vidare. Natti, natti...
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se