Lite plock...

... från 2012, några sådana som sträckte sig utanför husets dörrar. En begivenhet som var fantastiskt rolig var Bloggforum på Clarion Hotel Post här i Göteborg eller som vi helt enkelt säger i folkmun...Posthotellet. En sammankomst anordnad av Trendenser och Milk och med inspirerande föreläsare och workshop, så givande för oss bloggare som fick chansen att vara med. I höstas var ytterligare en bloggträff i Glasriket men då hade jag ingen möjlighet att vara med eftersom vi firade jämn födelsedag här hemma.
 
Obs! Bilden i mitten, på hotellet kommer härifrån.
 
Sommarsemestern blev inte lika storstilad som förra årets men mysig ändå... om man bortser från väderleken. Några små korta utflykter blev det i alla fall och en tur till Danmark i en härlig mix med trädgårdspyssel, barn och barnbarn. Under året har jag haft några tävlingar med fina priser vilket är jätteroligt och jag hoppas jag kan få locka med några sådana i år också, vi får väl se. Industritrenden höll i sig under året, likaså naturtrenden vilket resulterar i många fina möbler tillverkade av vad skogen har att bjuda på samt gammalt som fick nytt liv.
 
För övrigt så kan jag berätta att inspirationen för att blogga har sviktat under året, jag har inte riktigt känt den där längtan som har fått mig att studsa till datorn. Jag har till och med haft tankar på att lägga ner eller ta en lång bloggsemester men dom har jag viftat bort snabbt för det är ju trots allt så himla roligt. Något som verkligen fick mig att tappa modet under hösten var det stora statistikraset när 2/3 bara försvann över en natt. Visst... man intalar sig att blogga, det gör man för sin egen skull och för att det är så roligt (vilket det är) men då märkte jag allt vad det betydde när jag trodde att alla hade övergett mig. Jag vet inte vad raset berodde på men däremot vet jag att det var så för många och kanske för de flesta. Hur som, så fick det mig lite att tappa sugen. Men jag försöker att hämta upp och kör vidare i min takt och som jag sagt förut så är jag så himla glad för alla som tittar in här och lite extra glad blir jag för de spår ni lämnar efter er i form av kommentarer och mail! Tack igen söta ni! Nu ser vi framåt och uppåt också¨för den delen... och längtar efter vår! Eller hur...

Kommentarer
Postat av: millandante

Oj, så plötsligt, ja då förstår jag att du reagerade... men åh vad glad jag är att du inte valde att sluta blogga!!! Det är väl så att blogglusten går i vågor, har ju själv mest hängt på Instagram, men njuter av alla bloggar på ett annat sätt, så nu läser jag ikapp och inspireras till fullo! Tack för att du bloggar!!!

Kram igen

2013-01-05 @ 10:28:09
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se