Det här har jag gjort

Fullproppade dagar blandat med fria dagar, precis som det ska vara på semestern! Jag gillar när man varvar små upplevelser med sköna slappardagar, då känns det som en behaglig semesterlunk! Vi har fått rå om barnbarnet ett par dagar och då är det fullt ös minsann, det är mycket som ska hända och lika mycket som ska testas. För att inte tala om hur tidigt hon vaknade... 5.00 på morgonen, jag hade ju knappt somnat! Ja, det är tur det är semester! Vi har haft goda vänner här och hunnit med en tur till Gottskär (kolla in lyxkåkarna) för gofika i form av Jönssons berömda hallontårta... var ju tvungen att smaka ett hörn, trots allt. Rekommenderas! Så passade vi också på att ta en titt in till Kungsbacka centrum och Freeport. Där hittade jag Ernst citatskylt i svart som passar perfekt med övrigt svart i köksträdgården... och så fyndade jag lite annat smått och gott. Bildbevis på det kommer senare.
 
Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se