Matta

Så svårt att slita sig från bloggen! Den har ju ändå varit med mig i snart sex år så det får vara värt lite väntan när bilderna laddas upp och sparas. Jag har inte fått någon ordning på datorn än och jag har ingen aning om vad felet är men det löser väl sig... kanske! Jag får väl hanka mig fram ett tag eller hoppas på att ett under händer. Kommer ni ihåg den här mattan? Jag kunde inte motstå att ta hem den på prov... som visade sig passa som en smäck så där får den ligga! Imorgon blir det Thörnströms kök för oss med familjen, spännande! Jag får väl återkomma med en rapport! Trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se