Jotex

Jotex, tillsammans med Ellos, har ju funnits sedan urminnes tider. Med webbutiker på senare år men jag minns dom innan dess som postorder med enbart katalog att beställa från och det har jag nog också gjort någon gång. För ett tag sedan hamnade jag på Jotex hemsida och upptäckte då så mycket fint dom faktiskt har. Fast mycket känns bekant från dyrare design men så är det ju med många tillverkare och butiker. Nej, inte blir man förvånad längre av friheten att låna runt färg och form och börjar en så hakar andra på! Eller alla! Här är några sådana saker... kuddar med zick-zack, prickar och böcker. Lampan längre ner är slående lik By Rydéns Planet fast med halva prislappen och en aningen mindre och så mattan som får mig att tänka på de här. Och den ska jag väl erkänna att jag är väldigt sugen på till sovrummet!
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker :)

2013-11-21 @ 21:15:34
URL: http://sajohansson.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se