Ett stenkast från verkligheten...

Åh, vad jag tyckte om detta hem direkt när jag såg det! Det ger mig sådan sommarfeeling! Trivsamt och personligt och det syns verkligen att det bor nån här för det känns så där ombonat och trevlig. Här skulle jag gärna slå mig ner i soffan och mysa med en god bok. Eller sätta mig vid köksbordet med en kopp kaffe och lite trevligt småprat. Lika trivsamt är det ute så en skön sommardag som denna skulle jag kunna tänka mig att hänga vid poolen! Fler bilder finns hos mäklaren då det är till salu. Kan bli ditt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte bara också berätta att jag mår så mycket bättre! Det kom en vändning här om dagen och det känns som varje dag går åt rätt håll! Ingen är gladare än jag och nu hoppas jag det håller i sig och aldrig mer kommer tillbaka! Fortsatt fin sommar på er!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så läckert

2014-07-17 @ 20:10:27
Postat av: Lissen

Här skulle jag också kunna tänka mej att bo, trivsamt.

Ja nog har det varit varmt, man är inte van så lång tid. Men försöker att njuta så mycket jag kan. Fast skönt att vara i skuggan också.

Hoppas du hinner vila upp dej på semsestern Irene.

Kram Lissen

2014-07-29 @ 21:58:44
URL: http://lissento.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se