Nyheter - Inblue... Inwhite

Oj, så många dagar det går mellan inläggen här! Jag försöker att inte sitta framför datorn (desto mer flitig på Instagram) för långa stunder även om jag är så mycket bättre från Tietzes, har faktiskt fått tillbaka energin. Visserligen är jag fortfarande svullen utmed revbenen och kan känna av ibland men det går längre och längre mellan varven så jag hoppas verkligen det försvinner för gott! Bort... bort! Tänkte bara uppdatera hur det är... om någon undrar! Men nu måste jag nämna lite om fina nyheter, här kommer den första!
 
 
Monika Försters samarbete med Röstrand har resulterat i två så fina serviser Inwhite och Inblue. Jag gillar den mjuka formen med kanten som böjer sig uppåt liksom mönstret på Inblue, där inspirationen är hämtad från äldre serviser som bland annat Koka blå och Blå Eld. Den helvita varianten är den som heter Inwhite. Serviserna kan kombineras med varandra och jag skulle gott kunna tänka mig att de även kan kombineras med de äldre om det är någon som har i sin gömmor. Fyra år har arbetet tagit och servisen lanserades här om dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se