Målarhelg

Var energin kom från har jag ingen aning om, den måste ha legat beredd för att poppa fram så snart det onda försvann! Denna helgen har jag fått gjort så mycket... målat färdigt ett skåp, målat armeringsjärn, sprutmålat galgar, planterat och planterat om! Och allt det där andra som man alltid gör också! Galgarna började jag med förra sensommaren men så tog färgen slut och så blev det för kallt att måla ute när jag äntligen kom mig för att köpa mer färg. Så bra att ha den hemma nu när jag fick lust att ta tag i det igen! Nya galgar! Och som ni ser så gillar jag ordning och reda i garderoben och var sak på sin plats!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snyggt! Låter som en super helg...:)
Tack för hälsningen; önskar dig också en riktigt fin vecka!
Kram
Christina

2014-08-25 @ 00:11:16
Postat av: Kerstins foto

Vad skönt att du äntligen börjar må bättre och när man mår bättre kommer energin som ett brev på posten. Ser toppenfint ut och skönt är det med ordning och reda.
Jodå, vi har haft en fin sommar. Synd bara att det blev höstkänsla på en gång när värmen försvann. Regn och åter regn är det här, hoppas på lite torrare väder snart. Vi rensade ut en hel del ur vårt lilla växthus idag. Tomaterna är ett skämt, av tre plantor är det bara en som bär frukt. Salvia, basilika och en paprikaplanta drabbades av löss så de kastades nu. Så tråkigt då Salvian var jättestor och fin. Men det känns inte frestande att behålla sånt som löss springer på. Får se hur det går med det som är kvar. Har sprayat chilin med såpvatten så förhoppningsvis klarar den sig. Det blev alltså en riktig flopp med grönsakerna i år. Vi får ta nya tag nästa år.
Ha en fin vecka Irene och håll dig frisk nu! :)
Kram

2014-08-25 @ 01:30:32
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se