Colour of the year 2014

Ja men detta var ju trevligt! Hos "Fixa o dona" läste jag idag att Nordsjö presenterat sin ”Colour of the year 2014″ som är färgen "TEAL". Om ni minns från detta inlägg är det absolut ingen främmande färg för mig... tvärtom, en stor favorit! Jag har det i en lite mörkare nyans på väggar och golv i badrummet och på kuddar och andra detaljer i vardagsrummet. En fin färg med stora kombinationsmöjligheter... ljust trä som på bilden nedan är fint till men också mörkare träslag. Och färger som smutsgult, limegrönt och lila passar också bra. Så nog är det en fin färg, alltid! Många färger uppstår och blir "moderna" en period men det här känns som en färg som kommit för att stanna. I alla fall hos mig! Gillar, gillar...
 
Bild: Nordjö via My Newsdesk
 
 Bildkollaget här under är mitt eget, en repris från detta inlägg!

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se