Bloggfärgkarta

Jag hade nästan glömt av vår lilla workshop med Nordsjö Idé och Design som vi hade på Bloggforum förra våren på "posthotellet" i Göteborg. Det var bara av en händelse jag sprang på den här lilla pressreleasen. Uppgiften som vi inredningsbloggare fick var att sätta ihop en färgkarta och vår fick namnet "Caribbian Vintage", där min nyans heter Royal Ocean. Det är en färg som jag fortfarande gillar och har i vardagsrummet (tidigare inlägg) i skrivande stund. Övriga färger och nyanser på bloggfärgkartan kan beskådas på Nordsjös inspirationssida, närmare bestämt här. Eller i närmaste butik! Kul!
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Vilken bra idé att samarbeta med duktiga inredningsbloggare. Och vilka vackra kulörer ni har tagit fram!
Royal Ocean känns helt rätt nu i höst...:)
Ha en fin dag!
Kram
Christina

2013-10-01 @ 09:59:23
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Anna-Karin

Absolut en av mina favoritkulörer också. Min Matta är ju i ungefärligt denna färg.

2013-10-06 @ 17:22:22
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se