Kontoret och stol

Det blev en längre skrivbordsskiva, det var ju egentligen inget att fundera på för jag kunde inte släppa ifrån mig hurtsen som jag gillar. Nu har vi gjort hål i den för sladdarna till datorn så man slipper ha dom liggandes på skrivbordet och så ska ett stöd göras i mitten under skivan som hamnar bakom hursten. På det ska vi sätta hyllplan till router och grendosa så det inte blir synligt. Hyllplanen är alla tillsågade och måttanpassade i den lilla smutten som syns här och det var lite pyssel eftersom det aldrig är några väggar som är raka. Men det blev bra!

För några veckor sedan damp ett reklamblad från Mio ner i brevlådan och jag såg den här stolen som jag fastnade för, visst är den fin? Den känns som en blandning av de båda stolar jag funderar på till kontoret, du kan se dom här. Den är verkligen en kandidat till skrivbordet men måste naturligtvis provsittas först... och lite känna och klämma förstås!





Kommentarer
Postat av: Lissen

Stolen ser jättefin ut och jag hoppas den är "sittvänlig" också. Då är det väl bara att slå till :-)



Ha en fin helg, har hört vilken vårvärme ni har, skicka upp lite till mej, tack. Har ledig helg.



Kram Lissen

2012-03-15 @ 21:16:55
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Den är jättefin, den ser skön ut också!

2012-03-15 @ 21:18:51
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Linda

Snygg att titta på var den i alla fall!

2012-03-15 @ 23:08:02
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jättefin stol!

Här planeras det också för fullt med bl.a "kontorsrenovering", men då till vår kommande butik. Mycket att planera inför övertagandet. Därför är det tyvärr så ont om tid för "bloggande" nu. Men jag kommer igen .... ;-)

kram o Trevlig Helg!!!

2012-03-16 @ 06:43:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Kerstins foto

Ser jättefin ut, hoppas att den är lika skön som snygg. Jag brukar vara lite petig när det kommer till kontorsstolar, vill att de ska vara höj- och sänkbara så man inte sitter med axlarna uppe vid öronen.

Jag börjar bli riktigt sugen på att se hur det blir för er, det ser väldigt lovande ut. :)

Önskar dig en riktigt fin helg, Irene.

Kram

2012-03-16 @ 12:10:49
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: tina

Jättefin...blev också lite sugen på två av de stolarna till vårt köksbord när vi målat om våra sjuanstolar. Bra pris också! Spännande med kontoret,ska bli spännande att se;). Här går livet sin gilla gång, sonen som ska flyttas om en vecka och vi kämpar på med vikten. Har dock gjort ett litet uppehåll i lchf....jag fick sån hjärtklappning och har fått ett antal gånger, och min läkare tyckte jag skulle pausa och se om det blev bättre om jag pausade lite med lchf. Jodå, inga känningar, och vi har lagt om dieten till fettsnål istället,men tycker det är svårt och det är minsann mycket lättare att äta gott och bli mätt på ett bra sätt med lchf. Jajaj vi får se vad det blir av det hela. Här ska röjas av lite, har såklart också åkt på maginfluensa i veckan så det har inte blivit så mycket gjort här hemma. Hoppas allt är bra med dig och önskar dig en härlig helg!

varma kramar!

tina

2012-03-16 @ 13:46:51
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: millandante

Den är riktigt snygg Irene!!! Håller tummarna att den är lika skön som fin:)



Önskar dig en fin helg!

Kram

2012-03-16 @ 18:16:50
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se