Koka kola

Känner ni av julstressen än? Fattar inte att det är jul om knappa två veckor, så fort det går! Jag har inte köpt alla julklappar än men vi köper inte så många till varandra så det ska nog hinnas med. Julbakat har jag däremot gjort! Älskar doften av pepparkakor och smaken av den nya favoriten saffran i saffransbullarna. Och så har jag testat ett nytt recept på kola med havssalt som är farligt gott! Det receptet hittar man i reportaget om Pärlans i helgens GP men jag lägger med det här också för man vet ju hur det är när man går tillbaka efter nåt år, då är sidan borttagen. Och så tänkte jag bara tipsa er om att glykos som står med i receptet numera också finns på ICA!
 

Kommentarer
Postat av: anness design

Å, detta måste jag testa! Tack för recept :)
/Anne

2012-12-13 @ 10:41:58
URL: http://www.anness.se/blog

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se