Krax krax

Här blev en bloggpaus som jag inte alls hade räknat med. Tappade inspirationen lite...

Sanningen är den att jag var sjuk förra helgen med feber, halsont osv. Tyckte jag blev bättre
men så på tisdagen började jag bli irriterad i halsen igen och blev hes, en hesthet som på ett
par timmar gick över till att jag tappade rösten totalt. Ny upplevelse, kan jag säga! Dumt nog
gick jag dessutom och jobbade och trodde att "det går nog över" eller "det ordnar sig". Jojo...
Enligt doktorn ska jag nu röstvila... vilket omgivningen i och för sig kanske tycker är skönt...
och detta innebär då också att jag inte får jobba eftersom jag har ett "prat-jobb".
Extradagar att fördriva... och nu är jag tillbaka här i alla fall, visserligen då utan röst men
som tur är behövs den ju inte här.




Jag ville slå ett slag för tävlingen jag har på bloggen nu!
Det är bara några dagar kvar så vill du ta chansen att vinna en skylt från RAMSIGN

så ska du absolut passa på nu. På söndag den 7 november är sista dagen att tävla!

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Ja, dessa höstförkylningar är inte att leka med...hoppas att du kryar på dig!

Kramen.

2010-11-05 @ 16:35:58
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Annette

Krya på dig!



Min man skulle gilla om jag skulle röstvila... :-)



Kram Annette

2010-11-05 @ 18:09:38
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag hoppas att det börjar ge med sig snart. Det är ju himla trist att inte få prata. :)

Nu verkar maken ha trillat dit också. Snorar, hostar och är allmänt bedrövlig. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag slipper det.

Ha en skön helg, Irene.

Kram

2010-11-06 @ 00:32:20
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se