Jul... jul... julförberedelser

I år är förberedelserna inför julen inte många alls här i vårat hus! Eftersom det är
högtryck på jobbet veckorna innan jul jobbar jag extra mycket och då hinns varken
pyssel eller annat med! Och är man inte hemma igen förrän vid halvåtta-tiden på
kvällen så orkar jag inte många knop, när jag stått på benen en hel dag!
Och jul blir det ju faktiskt ändå!

Visst är väl det här arrangemanget vackert! Något i stil med det skulle jag vilja göra,
kanske kan det bli till nyår! Bilden kommer från detta inlägg på Ikeabloggen.



Jag tänkte påminna om några favoriter i repris. Bland mina recept finns t.ex.
godaste hallonpralinerna, minipajer till glöggen och skurna pepparkakor!
Ett par tips för julbordets utsmyckning finns i förra och förrförra årets dukningar.
Mycket annat om julen finns förstås i kategorin "Jul, påsk och andra helger".

Med detta vill jag önska er en härlig helg! Glöm inte att varva ner emellanåt!
Nu ska jag krypa ner i bingen så jag orkar med morgondagens sista julklappsköp!

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Ha det Bäst!!



Vacker bild!



Maliin

2010-12-18 @ 20:00:37
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Kerstin

Ojojoj, vad du sliter och går an. Hoppas att du får ta det riktigt lugnt under julhelgen. Klar att det blir jul ändå, även om man inte pyntar. Det viktigaste är familjen som samlas.

Arrangemanget på bilden ser jättefint ut. Vitt är fräscht.

Ha en fin söndag.

Kram

2010-12-19 @ 01:19:51
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Hemmabloggaren

Love it, så fort man blandar i lite vide så är jag såld. Älskar vide.

2010-12-20 @ 22:29:19
URL: http://h

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se