Hej och hallå

Nej, det var inte igår! Tanken var verkligen inte att det skulle blivit ett sååå långt uppehåll mellan inläggen här. Men sanningen är att inspirationen inte riktigt vill infinna sig och lite så är det fortfarande. Jag ville i alla fall säga att jag finns även om jag inte syns här. När jag nu ändå tittar in så tänkte jag uppdatera på vad som är på gång hemma hos mig... UTERUM! Yay!!! I dagarna, förhoppningsvis, skickas ansökan om bygglov in... så håll tummarna! Tydligen är de rätt tuffa här i kommunen och vårt uterum blir nån kvm för stort så vi får väl se hur nitiska de är! Tio veckor ska det tydligen ta (om man har otur) och då är vi inne i mitten av januari så det blir en lång väntan. Men inte så långt från våren då! Tills nästa gång... ha det gott!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: millandante

Åh så kul och spännande!!

Anar att du redan inrett uterummet i huvudet;);)

Ska bli kul att följa!

Kram fina du
Milla

Svar: Så klart jag har! :) Inrett, alltså! Frågan är om det blir som jag tänkt mig för första beskedet från byggnadskontoret var nej...minska på kvm!!! :( Vi får se vad vår arkitekt kan göra. Kram kram
Irene

2015-11-08 @ 10:21:29
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room

Så fint det kan bli! Och nice med uterum!

2016-04-12 @ 12:36:26
URL: http://brassandgold.com
Postat av: Anna

Hej. Vilken fin blogg du har. Det är nämligen så att jag driver företaget bloggmingel som är ett mingelnätverk för professionella bloggare och företagare som vill samarbeta. Vi har haft två mingel i Malmö detta året och nu ska vi ha ett tredje mingel den 30 maj på Scandic Rubinen i Göteborg mellan 17.30 – 20.30. Jag vill gärna bjuda in dig och det är dessutom helt gratis, man hämtar ut sin biljett på http://bloggmingel.se för att boka en plats. MVH Anna

2016-05-29 @ 00:13:52
URL: http://bloggmingel.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se