Till salu- tvåvåningsvåning

Den här lägenheten hittade jag via någon blogg... och någon blogg igen, kommer inte ihåg hur riktigt. Men den föll mig i smaken då den är fint inredd förstås men också för att den är i två plan. Det är inte så ofta en lägenhet på 63 kvm är det. Dessutom har man gjort en del lösningar som jag föll för som den dolda tv´n som åker upp per automatik, förvaringen under trappan och den platsbyggda hyllan i vardagsrummet. Badrummet är vackert inrett med carraramarmor och på väggarna sitter Josef Franktapeter och också från Mulberry. Nu är jag ingen tapetälskare men jag måste ändå medge, vilken värme det ger åt ett rum. Kolla den rutiga i trappen framför allt! Missa inte heller det vackra taket som kallas för kassettak! Fler bilder här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder: Entrance Fastighetsmäkleri

Kommentarer
Postat av: Jessica Karlsson

Synd att iaf inte jag kunde klicka på de som jag trodde var länkar till tex kassettak & fler bilder =/ Annars var ju detta en galet snygg lägenhet!

Svar: Märkligt! För mig fungerar det alldeles utmärkt, båda länkarna! Ser dock att det är budgivning på den just nu så skynda dig om du vill se innan den är såld och de tar bort bilderna! Kasettaket ser du annars på bild 1, 2 och 3 i inlägget./ Irene
Irene

2015-03-30 @ 07:23:45
URL: http://lifetale.blogg.se/
Postat av: Mia

Tjuuuusigt var namnet! : )

2015-03-31 @ 09:45:19
URL: http://finastemattan.blogspot.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se