Nyheter - Hemtex

Jag väntar på nyheter som ska komma in på Hemtex! För ett tag sedan såg jag på Instagram att de skulle få in förvaringsboxar, i grått mönster bland annat och dom skulle passa perfekt i sovrummet på bänken där istället för de flätade lådorna. Jag tycker Hemtex har tagit sig enormt och deras senaste samarbete med Plaza (Hemtex edited by Plaza Interiör) som väntas in i butikerna första veckan i februari är bara att gratulera till, en fin kollektion för sovrummet där jag blir lite nyfiken på det svartvita på andra bilden! Förstås! Kolla in övriga nyheter längre ner...
 
Bild från Hemtex på Instagram
 
 
Foto: Malin Cropper
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild: Elvisphoto

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så fin inredning <3

2015-01-21 @ 14:04:48
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: millandante

Mycket fint där...!

Kram kram
Milla

2015-01-25 @ 18:58:45
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se