Här är jag

Längesen... ni måste väl trott jag rymt eller nåt! Saken är den att jag åkte på influensan och har legat däckad och inte orkat bry mig... om jag får uttrycka mig så utan att det låter oförskämt mot er läsare! Jag har inte ens startat upp datorn eller läst alla mail som trillat in! När hände det senast, liksom! Och jag har aldrig tittat så mycket på TV som den senaste veckan! En hel vecka med feber som nu äntligen är borta även om det med det inte innebär att jag är helt frisk än. Nej då, hostan är seg på alla vis och jag har minsann märkt att jag har massor av otränade magmuskler... och en trött kropp som nu gör allt för återhämta sig. Fy katten vilken pärs med influensa!
 
På tal om TV så tittade jag på Bygglov i kväll och minns när Mija Kinning var med, min favoritinredare all times! Aldrig blev man besviken på hennes resultat, hon levererade och inspirerar varje gång (och det tycker jag Madeleine gjorde idag också)! Mija fick ett uppdrag av Ballingslöv att jobba med deras kökssortiment och skildra vardagsglädje. Även här levererar hon och jag skulle inte alls ha något emot ett grått kök nästa gång det är dags! Så snyggt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena Berger

Så otroligt inspirerande foton./Magdalena

2015-02-01 @ 13:03:29
URL: http://brytupp.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se