Redo för tapet

Nu när utsidan vid entrén förändras till det bättre måste jag göra något åt insidan också, alltså hallen! Den ser för tråkig ut och känns inte inbjudande alls! Egentligen behövs inte så mycket för garderob med skjutdörrar har jag så det är inte stöket som behöver gömmas undan utan det jag är ute efter är ett mer trevligt och ombonat bemötande när jag kommer hem. Ja, förutom det jag får från mannen då...hihi. Jag... som inte haft tapet på "hundra år"... funderar nu på att sätta tapet på ena väggen där och då söker jag det lilla extra! Ett tag, efter jag hade besökt Henricks butik i somras var jag så inne på att en zebramönstrad tapet! Men så fick jag se Lenas tapet med fiskar i hallen och blev så förtjust i den. Och så tänker jag också på min tavla som jag gjorde av en tapetbit för flera år sedan och även om man sett mycket av just den tapeten så är den ändå ett alternativ eftersom den skulle passa till inredningen för övrigt. Men det måste ju finnas fler som jag inte sett, eller hur! Så har du något förslag på någon tuff, fräck och annorlunda tapet att dela med dig så hojta till, jag är idel öra...
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se