Ötjärn

Jag är uppvuxen i Mölnlycke strax utanför Göteborg, på den tiden ett litet samhälle men som på senare år vuxit i befolkningsmängd. Och antalet nybyggda hus! Där ligger detta hus med en fantastiskt utsikt ut över sjön Ötjärn. Huset på 190 kvm är byggt i år och de som flyttar in blir de första som bor där så jag tänker mig att det är homestylat för att få en känsla hur fint det kan bli! Runt huset löper en altan på hela 200 kvm. Jag som tycker vi har stor altan på knappt hälften! Färgerna, både ute och inne går i trä, grått, svart samt vitt! Genomgående har använts material av högsta kvalité! Köket är från Binova, vitvarorna från Gaggenau och golven är BerryAlloc High-Tech Laminate som är världens starkaste och mest slitstarka laminatgolv. Ja, det är ju bara att slå till då! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se