De börjar närmar sig så smått

Det går framåt med bygget här hemma! Det som snickarna har kvar att göra är trappräcken och lite under entrétaket  och så ska plåtläggaren lägga plåt på taket. Resten, som att lägga golv och sätta staket har vi tänkt göra själva, min man då men jag hjälper till med det jag kan. Och fungera som bollplank!  Idag grundade jag färdigt staketet så får vi måla igen till våren... om inte den varma väderleken mot all förmodan håller i sig. Och det inte regnar... vi får se! Hur som helst så är jag sjukt nöjd med att vi äntligen satt för under altan! Det som vi skulle gjort för tio år sedan!
 
 
 
Ps. Ser ni daggkåpan blommar igen!
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se