Mina topp fem

Vi har slutat med julklappar i familjen, det är bara småbarn som får. Istället går vi vuxna ut och äter tillsammans och förra året var vi på (Håkan) Thörnströms kök. En upplevelse och lite extra kul eftersom han vann Kockduellen. Ja, det är väl nästan givet vart det blir denna gång... Sjömagasinet, förstås! Vi måste ju testa årets vinnare Gustav Trädgårdhs mat, eller hur! Men åter till julklapparna! Visst kan man väl göra en önskelista ändå och kanske tomten är snäll och hör min önskan! Eller så får jag helt enkelt införskaffa det för egen peng! Det här är mina topp fem för tillfället... Adnet spegel, Kubus bowl, Station Table Clock, Malva vas samt Circle underlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Nilla Tankebubblor

Ja det är väl så nu för tiden, vill man ha något får man köpa det själv :-) Fin lista du har satt ihop, speciellt klockan.

2014-11-23 @ 14:25:17
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se