Ett tips inför stundande advent

Om ni visste vad jag har letat efter en batteridriven ljussling med vita pappstjärnor. Jag såg redan förra året att Watt & Veke hade en sådan och har försökt få tag på den men inte lyckats. Den finns i några butiker fast då går den på el och eftersom jag ska ha den på gästtoan där vi inte har någon kontakt behöver jag ha den med batteri. Jag mailade till och med Watt & Veke och frågade vilka butiker som hade köpt in den men fick ett himla dåligt svar så jag lade ner det. Tillfälligt! Så fick jag för mig att söka på nätet igen och nu hittade jag en... på Clas Ohlson! Tio stjärnor, batteridriven, priset är 99 kr och nu kommer det bästa... det är med timer! Ja, jag köpte två stycken faktiskt! Tänkte det kunde vara fint att lägga en på bordet också eller på ett fat eller under glaskupan.
 
 

Kommentarer
Postat av: småstadsfrun

Riktigt fin är den och passar på så många ställen!
Jag köpte på mig batteridrivna slingor med timer förra året. De fungerade både inne o ute. Verkligen smidigt!

2014-11-17 @ 06:42:57
URL: http://www.smastadsfrun.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

så tjusigt =)

2014-11-17 @ 12:19:59
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Ambienti

Tack för tipset! De skulle jag också vilja ha...:)
Ha fin dag!
Kram Christina

2014-11-19 @ 11:40:26
URL: http://www.ambienti.se/blogg/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se