Dags att tänka på adventsljus

Känns som det är lite tidigt för julinlägg redan nu men visst börjar man tänka på det. Särskilt adventsstakar och stjärnor som det faktisk bara är några veckor kvar tills de ska fram. Det är alltid lika spännande att se vad som kommer nytt varje år och detta får bli mitt första inlägg om just det! Redan nu! Den traditionella elljustaken (som-jag-tycker-är-jättetråkig) har här uppdaterats av SMD Design, snygg! Spica heter den, design Stina Sandwall och den finns i två storlekar... bredd 480 mm, höjd 550 mm, djup 85 mm resp bredd 590 mm, höjd 640 mm, djup 100 mm. Pris 850-895 kr beroende på var man köper den.
 
 
 
Vill man ha ett mer råare känsla passar kanske den här stjärnan från PR Home bättre. Den finns i färgerna "rå"koppar, "rå"silver och "rå"mässing! Storleken är 45 cm och priset skiljer även där emellan butikerna... 699-799 kr. Billigast här!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tinaminastina

Den uppdaterade traditionella ljusstaken var ju superfin. Dock är det köpstopp på jul och adventssaker hos mig i år ( tror jag =) ) Hoppas allt är bra med dig...här är det ett litet vitt täcke hos oss idag. Rått och kallt, men riktigt novembermysigt ändå! kram kram!
tina

2014-11-06 @ 15:15:51
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se