Vilken dag

Oj, vilken makalös, fantastisk, varm och solig dag det varit! Ja, det är det fortfarande, temperaturen ligger på 22 grader just nu när klockan är sen kväll. Och lika varmt ska det bli imorgon... jisses! Jag har inte köpt så mycket blommor till altan än men några passade jag på när jag var hos trädgårdshandlaren där plantorna till växthuset inhandlas. Och dom kom i krukor idag. Jag spinner vidare på det blå som jag brukar ha på altan och vitt kommer säkert också framöver. Några bilder på det och så tog jag en runda i trädgården också med kameran i högsta hugg, det är mycket som blommar nu och mer är på gång! Underbara tid.Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se