Helgen

Hoppas ni haft en härlig helg och en fin Mors Dag! Gårdagen åkte vi ner till Särö Trädgård som är en jättefin trädgårdshandel söder om Göteborg med ett stort utbud av växter. Så mycket inspiration det finns att hämta och är man i startgroparna att anlägga en trädgård och bor i närheten rekommenderar jag en titt där. På gården längst in hade de byggt upp både pergola, växthus och utekök. För barnen fanns både grisar och höns att titta på och i det stora växthuset kan man ta en fika om man är sugen. Så man kan lätt tillbringa ett par timmar där! Några altanväxter fick jag handlat och också krukfärg för uppfräschning av dom jag målade förra året. Bilder... den första har jag lånat från hemsidan, övriga är mina egna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilken mysig dag!!

2014-05-26 @ 09:12:02
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Nilla Tankebubblor

Det låter som en trevlig dag för stora och små. Ha en fin kväll.

2014-05-26 @ 20:17:24
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se