Ljus inredning hos vår granne

Här kommer fina bilder! Sådana som faller mig i smaken direkt när jag ser dom. Det är framför allt det ljusa jag fastnar för. Jag är ju ingen älskare av allt för färgstark inredning som ni vet så det här passar mig! Vad fint det är med träinslagen som ger värme till inredningen! Det tycker jag ofta men har svårt att se hur det skulle passa här hemma. Men OJ, vad sugen jag blir på vit soffa igen. Vi hade det tills vi flyttade hit där vi bor nu och den inte alls passade så då köpte vi en ny. Grå. Jag är jättenöjd med den så det är inte det men det ser så fräsch ut med vit. Det bästa är att det faktiskt går att köpa ny klädsel till vår soffa så det är nåt jag ska fundera över... nångång. Bilderna är lånade med tillåtelse från vår granne i väst, norska inredningsföretaget Mboligstyling.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så snyggt

2014-07-15 @ 06:59:42
Postat av: Ambienti

Jätte snyggt! Håller med dig, det är något visst med vita soffor! Vi har vit soffa i ett rum och grå i ett annat och jag gillar båda, men det är alltid så ljust och fint i rummet med den vita soffan...:)
Ha en fortsatt skön vecka!
Kram
Christina

2014-07-16 @ 07:43:14
URL: http://www.ambienti.se/blogg/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se