Till salu i New York

Har ni det bra i sommarvärmen? Det känns rätt skönt att ha kommit in i semesterlunken nu men jag kan tycka det är bra varmt... puh!!! Fast just nu regnar det här vilket känns uppfriskande. I veckan hade vi en liten släktreunion med några av min mammas syskon, hör och häpna, de är 98, 94 och 92 år... och så min mamma på 88. Ja, det finns verkligen hopp om man tänker framåt, så pigga som de var! Visst är det härligt att uppnå en så hög ålder och ha ork och kunna hänga med, underbart! Men nu nåt helt annat! Jag såg här att Henrik Lundqvist hem är till salu i New York, hockeymålvakten ni vet! Och det måste jag ju bara få visa här på bloggen eftersom det föll mig så i smaken! Tänk att bo i New York, i den våningen, med den fantastiska utsikten och en takterass på närmare 100 kvm. Närmare bestämt i Hell´s Kitchen på Manhattan. Wow...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Läckert!! Vilken utsikt!
Avundas er nästan som har fått lite regn....Här drog det bara förbi några mörka moln, sedan kom solen fram igen och det var bara till att vattna i trädgården i kväll igen!
Tack för hälsningen! Önskar dig också en fortsatt härlig sommar (och hoppas att du mår bättre nu)!
Kram
Christina

2014-07-26 @ 23:27:51
URL: http://www.ambienti.se/blogg/
Postat av: felringningen

Ha ; du har koll på det mesta. Såg när Carina Berg gjorde ett besök hos honom. Det blåste rätt bra däruppe.

2014-07-27 @ 08:05:17

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se