Uppåt väggarna

Alltid så många tankar på förändring hemma! Av och till har jag funderat på något annat än kaklet ovanför bänken i köket. Kaklet var ett snabbt val då kakelsättaren i princip flåsade oss i nacken så vi valde det så länge. Det vet man ju hur det är med det... så länge har en förmåga att dröja sig kvar och bli för gott och nu har vi haft det i tio år och då kan det väl vara tid att göra nåt åt det. Tycker jag alltså, tror inte om min man har lika stark önskan att börja riva ner kakel och allt vad det för med sig! Hur som helst så skulle inte det här fungera hos mig eftersom jag inte vill ha ek där också (har det på golvet) men jag gillar tanken med att golvet kryper uppåt väggarna. Och det här var riktigt fint! Helg igen... önskar er en trevlig sådan!
 
Via

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mjaaaa... Vi har låtit golvet följa väggeni badrummet å där gillar jag det. Men det här var nog inte min melodi :-)
Trevlig helg!

2014-01-10 @ 11:51:09
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: millandante

Jasså maken är inte lika angelägen, hihi, nä vi skulle nog bli två om att riva kakel vi också;) Meen det är ju så roligt att förändra!!!!

Framtiden får utvisa...;)

Kram du goa
Milla

2014-01-11 @ 13:34:10
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se