Strul

Jag har sådant strul med min dator sedan någon vecka, det är så trögt att komma in på sidor på Internet. Och alla bilder på en sida laddas inte upp och jag får uppdatera sidan några gånger innan de syns så det tar ibland ett par minuter innan det är klart... puh! Samma när jag ska lägga in bilder på bloggen. Och vem står ut med det!? Så länge, tills jag fått ordning på det pausar jag lite och ni lär väl se när jag blir mer aktiv igen, hoppas på snart! Förresten... kanske någon av er vet vad felet är? Jag lämnar er med en instagrammad bild på fina tulpaner som står på matbordet, vi får njuta av dom så länge... ha en fin vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Det låter som ett problem jag har. Vet inte om du har Windows 8? Jag har det och använder webbläsaren Chrome och det är mycket strul. Bloglovin´ funkar inte, de blogginlägg jag läser "släcks" inte. Facebook blir riktigt galen, där flyttas kolumner lite hit och dit och ligger över varann. Jag blir galen och vet inte vad jag ska göra åt det. Har googlat och hittat några förslag men somligt funkar inte och somligt begriper jag inte. Man är ju inte direkt nån hacker. Om det är samma sak för dig och du hittar en lösning på problemet tar jag gärna emot hjälp. :)
Bilden är toppenfin, gillar arrangemanget med blommor och ljusstakar.
Må så gott.
Kram

Svar: Visst är det tröttsam, Kerstin! Jag har Windows7, använder Firefox som jag tycker är bra när det fungerar som det ska. Jag har också testat med IE och det är lika långsamt det med så det måste vara något annat fel. Har dessutom testat att stänga ner program så inte det sinkar men det kan i och för sig vara något program som ligger i bakgrunden och sabbar... det får jag nog kolla upp! Men jag har inga av dina andra fel varken med Facebook eller bloglovin´ utan det är bara det att det tar väääldigt lång tid att få upp en sida och lika lång tid att lägga in bilder på bloggen. Och ännu lääängre tid om jag kör trådlöst. Har du testat någon annan webbläsare? Det kanske hjälper! Ha det gott! Kram
Irene

2014-01-20 @ 01:30:09
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Åse

Åh så tröttsamt, hoppas du får ordning på datorstrulet!

2014-01-23 @ 17:50:38
URL: http://asebalko.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se