Här är jag! Och Ylva Skarp!

Nu har jag äntligen fått ordning på datorn... yey! När jag tänker efter så har det varit segt länge fast sista veckorna var det som det blev ännu värre. Men nu vet jag var det var med lite hjälp av båda barnen! Det var ett program som låg i bakgrunden och jobbade och jobbade och när jag väl fick tagit bort det så gick det som en dans igen. Så nu är jag redo att inredningsblogga igen!
 
Något jag fastnade för bland alla nyheter i samband med Formex var Ylva Skarps senaste motiv. Ylva är ju en mästare på kalligrafi och det är roligt att se hur hon hela tiden utvecklar nya produkter och motiv. Jag har varit bra trött på bokstäver och citat som vi sett så mycket av de senaste åren men det här är ju något helt annat! De är ju som den vackraste tavla! Och jag är väldigt svag för akvareller, det är så fint med färger som flyter in i varann och skapar mjuka nyanser. Så de här åker direkt upp på önskelistan! Trevlig helg på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Så skönt att få ordning på datorn igen, förstår dej verkligen.

Roligt att se Ylva Skarps bilder, akvarellvackert.

Ha en fin helg. // Lissen

2014-01-25 @ 12:03:00
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Linda - Design Concept

Gillar också Ylva Skarps nya prints. En fin kombination av bild och vackra budskap som flyter samman i fin konst:)

Fin måndag! /Linda

2014-01-27 @ 08:42:23
URL: http://blogg.designconcept.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se