Guide to London

Inte utan att jag blir sugen att köpa ytterligare en stadskarta av David Ehrenstråhle! Nu har han nämligen gjort en tavla till... Guide to the city of London. London som jag varit sugen på att åka till i flera år nu, kanske det är i år det blir av! Och då måste jag nog i så fall slå till på London-guiden! För visst skulle den bli en fin kompis till New York som jag köpte för ett par år sedan. Ja, den här karamellen får jag nog suga på ett tag! London och de övriga stadsguiderna kan man köpa i webshopen som passande nog heter My guide to...
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Åh, vad kul, hoppas verkligen att du kommer dig iväg till London. Måste vara en fantastisk stad att se. (Och fota!)Londonguiden kommer att passa perfekt med sin kompis. :)
Ha en fin helg, Irene!
Kram

2014-02-07 @ 13:22:01
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se