Tjörn och Orust

Igår åkte vi till Tjörn och Orust och då passade jag på att ta en titt i Henricks butik Moltazdesign Shop, jag har länge varit så sugen på det. Det är Henrick som också har bloggen Kråks Stuga och jag har träffat honom på bl.a. ett par bloggträffar. Jättemycket fint hade han i butiken och jag blev sugen på massor. Jag hade tänkt slå till på en poster av Ylva Skarp. Tyvärr var den tillfälligt slut men jag fick i alla fall med mig en fin ljuslykta med en slända på, det vore ju förskräckligt att få gå tomhänt därifrån.. hihi. Bilderna tog jag i vanlig ordning med mobilen. Jo... så bekväm har jag blivit att jag inte tar med kameran längre så därför får ni stå ut med bara hyfsade bilder. Kolla in zebratapeten! Vet inte vad som hände där... men den blev jag så sugen på till en vägg i hallen! På vägen hem stannade vi till vid Pelargonmuséet i Ellös... som jag faktiskt hade bra mycket större förväntningar på än vad jag såg... och sedan tog vi en promenad i mysiga Mollösund.
 
 
 
 
 
 
Pelargonmuséet
 
 
Mollösund

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Zebratapeterna var ju rätt häftiga. Kan tänka mig att du hittade mycket fint där, det ser fint ut det som syns på bilderna. Den lilla gatan i sista bilden är ju bara för gullig. Så pittoreskt!
Ha det gott.
Kram

2014-08-07 @ 23:53:39
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Petra

Vilken trevlig blogg jag hittade:)vi tillbringar varje sommar på Orust men totalt missat denna butik.

Svar: Tack... och vad kul att du hittade hit! Jag kan verkligen rekommendera den butiken, den är värd ett besök! Eller flera! Och igår fick jag hem trycket som inte fanns då jag var i butiken, gick på några dagar så bra service så också! /Irene
Irene

2014-08-14 @ 22:06:43
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se