Tankar och funderingar

Nu är det slut på semestern och man kan undra om semestern bara var en dröm, så snabbt som man är inne i jobbet igen! Hmm! Och vädret har vänt och det har regnat hela veckan men man får vara glad åt solen som tittar fram emellanåt. Och framöver får man staka ut små hållpunkter under hösten med roliga saker som händer! Som till exempel planerna vi har med med att bygga tak över entrén på vårt hus och staket runt altan. Det är inte mycket som hänt där och vi väntar fortfarande på offerter och det får man väl skylla på att semester även kom emellan för byggarna. Men efter denna makalöst varma semester har vi... jag :)... börjat tänka i lite andra banor och blivit så himla sugen på en pool! Jag avskyr att åka till badstranden så det skulle passa mig perfekt att kunna bada på hemmaplan! Tänk sådana "bekymmer" man ställs inför hela tiden! Och ja... då gäller det att börja i rätt ände... om... utifall... att! Så vi börjar med taket över entrén, det ska bli klart i höst!
 

Kommentarer
Postat av: millandante

Jisses så fint hus du bor i!! Och efter denna sommaren förstår jag att du tänker pooltankar...:)

Kram
Milla

Svar: Tack Milla! Vi får väl se om det blir en lika fin sommar nästa år... och nästa också, då kanske... Det är ju så mycket annat som kommer före! :) Kram
Irene

2014-08-18 @ 23:58:57
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se