Löddeköpinge Plantskola

Hastigt och lustig fick jag för mig i veckan att åka ner till Löddeköpinge Plantskola, jag har sett så många bilder på bloggar och har varit sugen så länge. Så på torsdagsmorgonen packade vi in oss i bilden och körde ner på dryga två timmar, det tar faktiskt inte så mycket längre. Oj, vad mycket fint... vilket underbart ställe, vilken känsla! När vi gick där nere bestämde jag direkt att hit måste jag åka nästa vår igen och handla både växter och annat. Och det rekommenderar jag verkligen om man vill ha inspiration och idéer för trädgården. Bra priser höll de också plus att växterna var större än de är här i Göteborg, jag har varit på flera ställen så jag har att jämföra med. Växter köpte jag inga denna gång men ett fågelbad, några svarta ägg och en kruka fick följa med hem! Här kommer några bilder som jag tog där, bara med mobilen för kameran missade jag att ta med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert :)

2014-08-02 @ 17:34:48
Postat av: Ambienti

Ja, visst är det fint på Löddeköpinge Plantskola! :) Ibland glömmer man ju bort det som finns i ens närhet, men hit åker jag med jämna mellanrum och tycker att det är lika mysigt varje gång...!
Ha en fin vecka!
Kram
Christina

2014-08-04 @ 23:39:21
URL: http://www.ambienti.se/blogg/
Postat av: Sofia

Åh, det ser så fint ut! Suktar verkligen efter att åka dit när man har sett alla bilder därifrån. Var tvungen att kolla vägbeskrivning på hitta och det tar 4 ½ timme för våran del dit...inget man gör över en dag med andra ord! Får kanske ta och planera lite semester åt det hållet nån gång! :)

Svar: Det var verkligen fint, rekommenderar verkligen ett besök! De hade jättemycket nu och jag kan bara tänka mig hur det blir till våren... massor så jag vill verkligen åka ner då! De sa att ringa innan och kolla så de fått in alla växter för våren så man inte åker i onödan. Kan vara bra för dig att göra som har ännu längre att åka!
Irene

2014-08-19 @ 19:09:32
URL: http://landinskan.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se