Det blommar i trädgården

 
Om ni kommer ihåg så berättade jag om monsterjorden vi har i trädgårdslandet, lök som aldrig varit större och dill som gick till axlarna på mig (jo, jag är av normallängd... 165 cm över havet). Med någon tidning i våras fick jag en påse med rosenskära som vi sådde i en av pallkragarna. Som den har vuxit... oj, oj, oj! På påsen står det att höjden blir mellan 60-100 cm. Men vår är två meter hög!!! Jag sa ju det.. monsterjord!
 
 
Vad kul att få finnas med på Cisions topplista denna månad. De rankar inredningsbloggar och jag finns med bland idel ädel fina bloggar. Det vet jag eftersom jag följer flera av dom och dom som jag inte följer ska jag ta mig en titt på endera dagen. Alltid kul att få nya bloggtips! 

Kommentarer
Postat av: Åse Balko

Vilken ljuvlig blomma, helt underbar!

Tack snälla för din kommentar hos mig. Jo,absolut jag funderar på vad jag ska göra av mitt målande. Jag önskar jag hade lite mer tid så att jag kunde måla ihop en serie och sedan besöka några gallerister och se om det fanns något intresse.

Men, jag börjar med att testa hur Eiffeltornet blir som tryck, och ser om det finns något intresse av en sådant print.

Svar: Jag är övertygad om att både gallerister och övriga är intresserade! Du målar fantastiskt bra, Åse! Men jag förstår att tiden är ett gissel, i synnerhet när dina alster är så detaljrika. Men lycka till så långt...
Irene

2013-09-15 @ 16:41:56
URL: http://asebalko.se
Postat av: Nilla Tankebubblor

Underbara blommor!

2013-09-15 @ 21:23:19
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se