Ljus

Om du inte redan hittat det här ljuset på Clas Ohlson så kan jag verkligen tipsa dig om det. Ett batteridrivet ljus som ser ut som ett vanligt blockljus och med timerfunktion. Fungerar på så sätt att när du sätter det på timer så lyser det i sex timmar och är sedan släckt i 18 timmar. Så upprepar det sig varje dag... tills batteriet är slut. Jag tycker det är så mysigt med ljus i lyktan ute och nu behöver jag inte besvära mig med att gå ut och tända och inte heller bekymra mig med att... "släckte jag ljuset?" Just nu är det kampanj på ljuset som finns i två storlekar...  bara ett litet tips från mig till dig så här på söndagskvällen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla Tankebubblor

Ett bra tips! Jag har ett i varje storlek.

2013-10-20 @ 22:14:54
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilket bra tips, tack! Ska jag titta efter :)

2013-10-21 @ 10:30:48
URL: http://gladakocken.blogg.se/
Postat av: Jennie

Efter att ha smygläst här ett tag måste jag ju bara berömma din underbara blogg! Jag såg att du köpte en Happylights-slinga förra året i precis den färgen som jag skulle vilja ha! Kommer du möjligtvis ihåg vilken färgvariant du köpte? Tack snälla på förhand!

Svar: Tack snälla... vad glad jag blir av ditt beröm! Dessvärre kommer jag inte ihåg vad min slinga har för namn men det var en färdig i alla fall (har tidigare köpt en slinga i Danmark och där kunde man sätta ihop den själv). Färgerna är vit, ljusgrå och en nyans mörkare grå och jag tror det kan vara den som heter Silver/vit eller Christmas silver. Sök på Happy Lights ihop med dom färgerna så hittar du säkert någon butik som säljer den, såg att den var slutsåld på många ställen men man kunde förboka. Fast min slinga har 35 bollar och många av butikerna säljer bara med 20 men de kanske kan ta in om du vill ha fler. Lycka till, hoppas du hittar den!
Irene

2013-10-21 @ 23:13:02
Postat av: Lotta

Hej Irene! Jo, det var ett tag sedan jag bloggade och läste bloggar (kul att du kommer ihåg mig:-)
Har sådan blogglust numera och längtar efter att få tid till att bara läsa ikapp alla inlägg jag missat. Jobbet tar fortfarande mycket tid och nu renoverar vi ju för fullt hemma också.
Men jag ska allt försöka komma igen...
Jättefint ljus du tipsar om, det ska jag kolla närmare på. kram kram Lotta

2013-10-22 @ 17:56:48
URL: http://lotenlind.blogg.lotenlind.blogg.se
Postat av: Kerstins foto

Har sett fler som tipsat om det. Måste definitivt köpa dom, blir perfekt ute på altanen.
Ha det gott.
Kram

2013-10-25 @ 13:04:07
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se