Snyggt rum

Jag fastnade för bilden när jag halkade in på den här sidan. Grymt snyggt rum! Just grått, svart och vitt är  favoritfärger... och det har väl knappast undgått den som följer mig här. Jag tycker fönsterpartiet är så fint med de svarta karmarna och att det är fönster även i taket, det ger lite uterumskänsla. Och ett fantastikt ljus, förstås! Läcker öppen spis och det är synd att soffan inte är vänd emot den och fönstret. Men det är kanske en ännu bättre utsikt åt andra hållet, vem vet! Ha nu en fin vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Christer - Mixathem

Snygg hörna! Istället för att bygga ett uterum utanpå huset så har man byggt ihop det med huset.. Snyggt i alla fall! :)

2013-05-13 @ 14:33:53
URL: http://mixathem.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se