Påskdagen

Även idag är förberedelserna i full gång och för enkelhetens skull använder jag mig av samma dukning eftersom det är andra gäster som kommer. Just till påsk tycker jag det är kul med färg och på bordet finns både gult, grönt och orange. Mitt på bordet hade jag lagt en löpare av grenar och ovanpå det ett rede med ägg, modell större samt påskliljelökarna. Och det kändes påskigt! Godisägg måste man ju få på påskafton och på varje tallrik hade jag lagt ett litet påskägg. Vad för godis? Praliner... så klart! Nej, nu får jag sätta fart här igen... ha en fin påskdag!
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad fin dukning, tänker nog köra lite samma stuk nästa år :)

2013-04-01 @ 18:14:38
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se