Ingen gul påsk i år

Det känns som att det grafiska i svart och vitt har invaderat påskäggen i år, jag tycker mig se många som målar sina ägg på detta sätt. I vanlig ordning gillar jag färgerna och mönstren och blir lite sugen att göra några som komplement till det jag köpte på Åhléns i helgen. Får se om jag hinner med, det är en intensiv vecka på jobbet så här dagarna innan påsk...(och jag får även se vad jag hinner med här på bloggen). Nej, dags för sängen, vänner... klockan ringer 6.00 imorgon. Natti, natti...
 
Facilisimo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Svart-vitt tröttnar jag nog aldrig på! Så enkelt och så vackert! Men igår inhandlade jag gula ranukler som står där så påskiga och fina ;)
Kramen.

2013-03-26 @ 08:50:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: ellie

jättefina ägg. Jag målade mina för några dagar sen och det var inte lätt. Det blev kladd och väldigt svårt att få det fint :/

2013-03-26 @ 10:54:39
URL: http://ellielindh.wordpress.com/
Postat av: Tess

Stilrent! Sådant är trevligt. Tycker om att ha en färgglad detalj i varje rum, men det räcker gott och väl. Detta var ett smidigt och snällt tips för att slippa byta ut ^^


Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se