Tack alla söta

Att döma av antalet besökare och framför allt antalet kommentarer förstår jag att längtan efter sol, värme och semester är stor hos er alla. Och jag kan som sagt inte annat än hålla med! Att just detta inlägg fanns med på framsidan på blogg.se här om dagen gjorde ju också att ni hittade hit och jag tackar allra ödmjukast för det och att ni tagit er tid att skriva några rader. Välkomna ska ni vara alla, både ni som valt att följa min blogg och ni som tittar in emellanåt. Jag ser att jag fått flera följare på bloglovin´ vilket gör mig jätteglad och jag hoppas ni hittar något av intresse för det finns en del att botanisera bland under de drygt fem år som jag drivit denna blogg. Ni är ju en del i detta för utan läsare och kommentarer så kan man nog tappa gnistan lätt. Men inte alls nu! Nedräkningen inför semestern har så smått börjat... bara 8 arbetsdagar kvar! Trevlig helg på er!!!
 
Egen bild

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se