Midsommargott

Hoppas ni hade en fin midsommarafton! Det var så mycket dagarna innan med jobb, sjukt barnbarn och förberedelser så jag hann inte önska en fin midsommar här på bloggen så den kommer idag... Som vanligt åkte vi ut till havet och dukade upp vår midsommaraftonslunch... och vi hade verkligen tur med vädret! Eftermiddagen och kvällen var vi på vår altan och alldeles lagom till grillen kom naturligtvis regnet så vi fick duka inne istället. Det går ju det med men vad roligt det hade varit om man en endaste gång hade kunnat sitta ute just denna dag och särskilt nu när vi fått så fint på altan. Jag glömde alldeles av kameran under kvällen... utom när det kommer till tårtan, de brukar jag alltid föreviga på bild. Och det har blivit några sådana under åren. Här är årets midsommartårta med en kladdkakebotten, vit chokladmousse, passionsfruktssås och hallon. Riktigt god om jag får säga det själv! Nu får ni ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Låter så mysigt att ha som tradition att åka till havet och luncha.

Tårtans ser otroligt god ut.

Ha en fortsatt skön midsommarhelg
// Lissen

2013-06-22 @ 18:45:10
URL: http://lissento.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se