Lite ljus i mörkret

Lite extra mysighet när man sitter ute på altan eller trädgård tillför lyktor av olika slag... på bordet, hängande på väggen eller på golvet. Jag älskar lyktor och tycker det är som med kuddar... man kan aldrig få för många av dom. Menu har fina lyktor och den senaste i raden, oljelyktan Fire Buket tycker jag är ett strålande exempel på det! Designen är framtagen av Norm-arkitekterna Jonas Bjerre-Poulsen och Kasper Rønn och finns i några olika varianter, de på bilden... som man också kan använda som kruka... samt en fackla. Verkligen fin-fina!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara! De skulle jag gärna vilja mysa tillsammans med i sommar :)
Hoppas att allt är väl med dig...
Kramen.

Svar: Jag med! Fastnade för den på väggen!Allt är bara bra med mig... rätt årstid, snart semester och det känns sååå bra! Hoppas detsamma med dig!
Kram
Irene

2013-06-09 @ 21:56:52
Postat av: Ambienti

Jätte vackra och stilrena!
Håller med dig...jag älskar också lyktor...liksom kuddar! :)

Kram
Christina

2013-06-09 @ 22:21:18
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se