Efterlysning

Ännu en helg med finaste väder! Lördagen ska vi ju inte tala om så underbart, då fick jag verkligen mitt altanhäng som jag längtat efter! Ja, ni ser ju en skymt av fötterna i soffan! Nu vill jag bara ha mer, mer, mer! Idag var det svalare men det passade i och för sig bra eftersom jag gått med näsan mot marken och rensat ogräs. Det måste ju göras och jag har faktiskt inte så mycket emot det om jag får välja mina ställen att rensa. Och så kan man gå i egna tankar! Då är det lätt att glömma av tiden... och med denna övergång så vill jag göra en efterlysning och hoppas ni kan hjälpa mig. Jag söker nämligen efter en klocka man kan ha ute på husväggen så man lätt ser vad tiden är. Jag har nämligen aldrig klocka på armen så en på väggen skulle vara superbra. Den måste ju tåla fukt framför allt och vara ganska stor. Vet ni någon som fungerar utomhus så tipsa mig. Håller tummarna...
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag köpte en rostfri mindre väggklocka på Åhlens för några år sedan. Den var inte gjord för särskilt fuktiga områden, men vi hade den i badrummet i flera år och den funkade finfint. När vi flyttade till nya huset gjorde jag mig av med den i en utrensning. Vi hade inte så stor nytta av den ;-)

Kram Helene

2013-06-13 @ 10:22:48
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se