Fyndat

Ni har nog förstått att det råder lata tider här på bloggen eftersom jag inte uppdaterar så ofta! Det är ganska skönt att släppa taget en aning och samtidigt hämta inspiration för en förhoppningsvis innehållsrik blogghöst. Nu är det drygt halvtid vad det gäller semestern och här har vi har hunnit med både det ena och det andra! Vi (jag och min man alltså) ligger inte på latsidan! Nej... det rensas och körs till tippen och städas och stylas för min mamma ska nämligen flytta och huset ska ut till försäljning framöver. Men först ska det fotas så det är därför det behöver komma iordning. Och samtidigt isolerar vi vårt garage och delar av för ett förråd där vi bland annat ska kunna vinterförvara växter. Och så har sänggaveln blivit färdig... men det kommer mer om den en annan dag! Här om dagen tog vi en tur till Ikea och hade verkligen tur! Med Familykort fick man köpa Roxöfåtöljen för endast 95 kr, lite skillnad mot 499 kr annars! Jag slog till på två stycken vita till framsidan... rena rama fyndet!
 
Ursäkta bildkvalitén, bilden är tagen med min iPhone på kvällen.

Kommentarer
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

snygga

2013-07-30 @ 21:17:11
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: millandante

Nääää.... åh, dessa hade jag gärna också fyndat för det priset, såå fina!!

2013-08-04 @ 22:00:19
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Erica

Det var verkligen ett fynd!! B

2013-08-15 @ 16:46:18
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se