Formex

Idag var det startskott för årets första Formex där säsongens tema är Fresh! Det låter precis som det ska vara nu när vi går mot vår och längtar efter solens första värmande strålar och dagsljuset blir längre för varje dag som går. Man får mer energi och lust att vara kreativ och göra saker. Härlig tid som väntar! Läser man mer om temat så föreställer jag mig en tavla som ska fyllas av akvarellfärger i ljusa pastelltoner. Men fortfarande mycket trä och naturtoner. Besökare kan ta del av 850 utställare som samlats för att visa vårens utbud tillsammans med seminarier, trendspaningar och inspirationsutställningar. Det blir många intryck, surr... och ömma fötter! Jag nöjer mig med att läsa rapporteringar från alla bloggare som är där, ha de så kul!
 

Kommentarer
Postat av: anness design

Tack för grattis till vår dotter! :) men vad konstigt att kommentaren föll bort. Vet inte vad som hänt. Kram på dig!

2013-01-17 @ 17:39:41
URL: http://www.anness.se
Postat av: Jenny - Hemtrender

Ja, visst är Sofie grym på prints!:)

Jag skippar Formex denna gången också, men temat låter fräscht;) man blir ändå liiite sugen när man ser allas fina bilder..

Ha en mysig helg,
Jenny

2013-01-18 @ 09:38:51
URL: http://www.hemtrender.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se