Att ta till vara...

Nu är granen ett minne blott! Det känns tråkigt men den såg allmänt risig ut så det var inte så mycket att fundera på egentligen. Och med facit i hand känns det faktiskt ganska skönt! Och när vi ändå var på gång så plockades en del annat juligt undan också utom ljusstakar och stjärnor, de får hänga kvar några dagar till. Så har jag planterat om! Många växter som sitter i julgrupper vill man ju inte kasta. Jag tog till vara tre stycken echeveria och samplanterade dom med några andra växter i ett fat jag hade sedan tidigare. För att få lite mer höjd på det satte jag i några ljus jag hade också. Kanske en gnutta juligt men absolut inte så det stör.
 

Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Fint planterat! Här åkte granen också ut, igår. Det brukar bli så, att man plötsligt bara känner för att få bort allt det juliga, att det liksom gjort sitt. Men ljusen får allt hänga med ett tag till.

2013-01-05 @ 20:11:16
URL: http://mrsbandco.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se