När kommer våren och en fin bänk

Som oftast tycker man tiden går alldeles för fort men just nu tycker jag den segar sig fram, jag vill ha vår nu! Strax går vi in i årets första vårmånad och visst blir det ljusare för varje dag som går, det är ju ett vårtecken i sig men var är mina vårkänslor? Jag längtar efter ljummen vind och sol, att träden ska knoppa sig och att de första snödropparna ska visa sig. Och så längtar jag efter att få ställa fram de nya trädgårdsmöblerna. Och på tal om möbler så letade jag efter bänkinspiration idag och då kom jag på att bänken Ella blev vald till Årets utemöbel av Elle Interiör. Bänken är i laminat med lackerat metallunderrede och finns i grått eller vitt, design av Stina Sandwall för SMD Design. Visst är den snygg! Fast det blir ingen sådan här hemma, inspirationen jag sökte var mer av ett "gör-det-själv-projekt". 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se