Geometri, Bumble och Äng... Klong!

Jag kan inte låta bli att återkomma till företaget Klong, jag gillar verkligen deras sortiment! För ni kommer väl ihåg vasen jag skrev om för ett par veckor sedan. Den här gången föll jag för den här spegeln som Jens Fager designat, visst är den fin! Geometri är namnet och den är gjord i trä med mässingsdetaljer, fungerar bra till posten som synes.
 
 
Så kollade jag bland nyheterna och fick syn på den här fantastisk fina och annorlunda lampan med namnet Bumble. Materialet är munblåst glas och aluminium med LED-ljus. Design av Broberg & Ridderstråle... dom här. Passande färger om man ser till vårens pasteller som väntas ramla in i butikerna under våren. Fast för mig skulle den vita ändå passa bäst! Undrar hur effekten blir när den tänds!
 
Uppdatering: Jag hittade en bild här hos Inredningshjälpen där man ser ur fint den lyser, absolut en kandidat på bänken i vardagsrummet. Fast det beror ju på priset, förstås!
 
 
 
 
Vasen Äng är också en nyhet och jag kan riktig se hur fin den blir med buketten sommarblommor man plockat på... ängen. Gjord av glas och mässing/ svärtad mässing. Design: Eva Schildt.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med om att spegeln var jättefin. Och när man ser härliga pastellfärger blir man ju såååå sugen på våren och att piffa om lite hemma . Ha en bra dag! kram

2013-02-05 @ 10:05:14
URL: http://lotenlind.blogg.se
Postat av: Lotta

Håller med om att spegeln var jättefin. Och när man ser härliga pastellfärger blir man ju såååå sugen på våren och att piffa om lite hemma . Ha en bra dag! kram

2013-02-05 @ 10:05:17
URL: http://lotenlind.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se